Mag Wady(-): • Na start ma 85 hp
Zalety(+): • Gdy strzeli z pistoletu spowalnia wroga i zabiera mu przez 10 sek po 5 hp co 2 sek • Ma latarkę która ujawnia Ninje
Paladyn Zalety(+): • Na start ma 125hp • Moze wykonywac tzw. Long Jump
Mnich Zalety(+): • Na start ma 140hp, zdobywa więcej doświadczenia
Zabójca Zalety(+): • Nie słychać jego kroków, jak postrzeli wroga z pistoletu, to przeciwnika wyrzuci do góry. Jest trochę szybszy od pozostałych klas.
Barbarzyńca Zalety(+): • Idealna postać na rush, po zabiciu wroga dostaje 200 pancerzu, jego broń się naładuje i odzyskuje czesc hp przy zabiciu wroga
Nekromanta Zalety(+): • Idealna postać na team play, może wskrzeszać graczy z swojego teamu i nie tylko
Ninja Wady(-): • Może używać tylko noża
Zalety(+): • Jest postacią ledwo co widoczną i może wysoko skakać, 165hp bazowe.
Strzelec Zalety(+): • Posiada kusze , z nieograniczoną iloscią strzał , która jest całkowicie darmowa . Szkopułem jest jednak ,że kusza na początku jest wolna
|