SzrederS - 2009-07-12 19:37:49

Mag
Wady(-):
• Na start ma 85 hp

Zalety(+):
• Gdy strzeli z pistoletu spowalnia wroga i zabiera mu przez 10 sek po 5 hp co 2 sek
• Ma latarkę która ujawnia Ninje

Paladyn
Zalety(+):
• Na start ma 125hp
• Moze wykonywac tzw. Long Jump


Mnich
Zalety(+):
• Na start ma 140hp, zdobywa więcej doświadczenia

Zabójca
Zalety(+):
• Nie słychać jego kroków, jak postrzeli wroga z pistoletu, to przeciwnika wyrzuci do góry. Jest trochę szybszy od pozostałych klas.


Barbarzyńca
Zalety(+):
• Idealna postać na rush, po zabiciu wroga dostaje 200 pancerzu, jego broń się naładuje i odzyskuje czesc hp przy zabiciu wroga

Nekromanta
Zalety(+):
• Idealna postać na team play, może wskrzeszać graczy z swojego teamu i nie tylko

Ninja
Wady(-):
• Może używać tylko noża

Zalety(+):
• Jest postacią ledwo co widoczną i może wysoko skakać, 165hp bazowe.

Strzelec
Zalety(+):
• Posiada kusze , z nieograniczoną iloscią strzał , która jest całkowicie darmowa . Szkopułem jest jednak ,że kusza na początku jest wolna

www.c47.pun.pl www.fpus.pun.pl www.podlesie.pun.pl www.pirzdaustra.pun.pl www.fantasyrpg.pun.pl